Nissyoo Kızlar regl bir gün gecikti ve beta 18 çıktı iki gün hafif kasık ağrısı vardı ama şuan belli belirsiz
Nissyoo Normal mi acaba ya düzenli artar inşallah ama bi önceki hamileligim düşükle sonuçlandı ve onda uzun bi süre kasık ağrısı çekmiştim regl olcak gibi
_Mother_ Nissyoo normal canım her gebelik bir değildir 48 saat sonra aynı hastanede tekrar kan verip artışını kontrol et sağlıkla al kucağına
Crocus20 Nissyoo ağrı olmaması hamile olup veya olmadığınız anlamına gelmez. Bence hamileliği çok başında yakalamışsınız. Benim bütün hamileliklerimde doğuma kadar hep ağrım oldu mesela. Kiminde hiç olmayabiliyor
Nissyoo _Mother_ teşekkür ederim düşük değerle öğrendigimden kaygılanıyorum inşallah güzel ilerler bu sefer🥺🙏🏻
Cimenn1223 Crocus20 Allah yardimciniz olsun her hamilelik gercekten cok farkli bende o sorunsuz geçirenlerdenim kizimda mahvolmuştm buda öyle olsaydi heralde cok dha kötü olurdum birde sıcaklar hic çekilmiyor malesf
Nissyoo Cimenn1223 evet sıcaklar çok fena arttı gerçekten hamilelikte daha zor geçiyordur Rabbim yardım etsin inşalalh hepimize🌸
Nissyoo Cimenn1223 hafif karın ağrısı gibi tamda anlamlandıramıyorum kaygılanıyorum inşallah sağlıklıdır 🥺
Cimenn1223 Nissyoo endişelenme kuzum regl gbi agri her hamile de oldu kizimda doguma kdr regl agrilarim oldu agrin cok şiddetlendirse doktora bildir
Nissyoo Crocus20 merhaba evet değerlerim 18-67-190 olarak ilerledi yarın bidaha vericem sonra kontrole gidip değerlerimi göstereceğim doktora