gocebeanne Daha 2 ay oldu alalı çubuğu taktığımda neredeyse yarısından fazlası içeri giriyor oturmuyor ölçüm yapamıyorum cihaz mi bozuldu çubuklar mi sorunlu çözemedim. Önereceğiniz başka marka var mı?
Irmak154 gocebeanne optimayi kullandigima bin pismanim asla dogru olcmuyor. Cope attim suan counter plus kullaniyorum cok memnunum