Reina ebeniz kimdi acaba, ben de düşünüyorum birkaç hafta sonra, hastanede çokça ebe var doğuma giriyormuş ama birebir hep ilgilenmezler diye düşünüyorum. Sizce tutmalı mıyım geç mi kaldım(doğum temmuz ilk hafta gibi)? Doktorum daha önce yaptırmış ama yine de kesin yaparız yapmalıyız şeklinde konuşmadı, ben de diretmiyorum ama şansımı denemek istiyorum.