hasret1922 normal dogum yaptim dogumdan once boyle birseyim yoktu ikinci gun popo bolgem aciyordu bugun ele disari sarkan buyuk bisey geliyor netten baktim hemoroid hametan suruyorum basina gelen varmi evde gecermi tavsiye ettiginiz bisey falan
Esragenc5353 hasret1922 anlattigin durum aynı bende de var makat kısmında büyük bir et parçası çıkıntı dışarda sebebini bilmiyorum bide ağrı oluyor oturup kalkarken 36/2 🤰🏻 gebeliğimde oldu 🥲
Tugce-K hasret1922 37+5’te bende de oldu ve doğum her an olabilir. Son dönemde böyle bi şey yaşamak moralimi alt üst etti. Doğuma kadar geçmezse doğumda daha da kötü olur diyorlar. Napıcaz hakkaten 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Begleyna Ayy bende de normal doğumdan 1 hafta sonra oldu. Çok kötü birşey. Araştırdım bi ilaç vardı onu aldım kullandım faydası oldu
Begleyna Alparslanmom__ İçe sürersen ve dıştaki memeyi içeriye doğru ittirirsen içeride daha çabuk iyileşir