hasret1922 ilk doğumda bana da hiç kum torbası, karna bastırma falan yapmamışlardı.
Ben de buradan duymuştum ilk olarak. Kum torbasının çok zararı yok da karna bastırma çok feciydi.
Sancılarım çok çıktığı halde hissetmiyordum, doktor çatı muayenesi yaptı, açıklığa baktı, onda da bir ağrı hissetmedim. Acı eşiğin çok yüksekmiş dedi.
Ama karna bastırmada bas bas bağırdım resmen 😵💫