arzubldk pazartesi sezaryen ile doğum yaptım. Doktorum lohusa korsesi değil de ilk başta medikal korse önerdi, hastanede ilk gün ayağa kalkarken takmamı istedi. Cırt cırtlı aşırı sıkan bir şey değil kendinize göre ayarlıyorsunuz. Ben yürürken daha rahat ediyorum şuan. Diğer türlü sanki iç organlarım aşağıya yığılıyormuş gibi ağrım oluyor. Her ayağa kalktığımda takıyorum. Tabi doktorunuza danışın yinede.