Benim doktorum 9 uncu haftaya kadar dikkat et kanaman olabilir 11 ci haftaya kadar sürmesi normal yerleşme kanaması olma ihtimali vardır demişti bende hiç olmadı çok şükür ama kuzenim hamileudi onun resmen adet kanaması gibi kanaması oldu bebek düştü sandılar hiç bişi olmadı sağ sağlim doğumunu yaptı korkma sende ama tabi doktorunu bilgilendir. Doktorum böyle durumlarda hemen hastaneye gelmemi söylemişti ama lekelenme gibiyse korkma şiddetli bir kanamaysa beklemeden gel demişti ve bu kanamaya kasık ağrısı eşlik ederse tehlikeli