Aysunays Mrv9521 benim kizimin ismi de ilay🌸🤗 ilay a aybilge daha uyumlu bence ikisinde de hem ay hem il heceleri var.
Aysunays Zeynepdnc11 evet cok guzel bir isim biz en başta anlamindan dolayı tercih ettik telaffuzu da cok hoş siz de sağlıkla kucaginiza alın insallah🤗
Mrv9521 Zeynepdnc11 ben de çok beğenerek koydum hala da çok hoşuma gidiyor Allah gönlünüze göre versin inşallah 😊