Daha önce hpv pozitif olmuştum. Hpv 84 denilen riski bilinmeyen cinsten.
Hamile kalmadan 1.5 ay önce smear ve hpv testi yapıldı ikisi de negatifti.
Şimdi normal doğum yapmak istesem olur mu acaba? Yoksa tekrar pozitif olmuş olma olasılığı var mıdır? Doktoruma sordum çok net bir cevap vermedi. Aklında soru işareti kalacaksa ileride anksiyete yapacaksan sezaryen yaparız dedi. Ben normal istiyordum.