dem34 ben de hamileliğimin başında kanamam olmuştu.. doktoruma 8haftalik falanken 3 saatlik yola gidebilir miyim kendi aracmizla diye sormuştum. Doktorum gülerek tabi ki hayır demişti. Orda anladim ki bu kesinlikle onerilen bir şey değil. Riske atma bence. Çünkü sorun uzun süre araçta gitmekten ziyade arabadaki sarsintidan etkilenmek tutunma aşamasında