Merhabalar 34+4 gebeyim, 4 gün önce tromboze hemoroid oldum çok sis ve ağrılı idi fitil krem ve antibiyotik başladı doktorum 4 gündür kullanmama rağmen şişlik inmedi başına gelip yaşayan var mı acaba ne kadar sürede geçer geçiyor mu geçmezse nasıl bi yol izleyeceğim?