Deletedmom431 Kızlar cok şükür 24 haftalık hamileyim haftaya da şeker yüklemem var 😂 hamur işidir kızartmadır hiç vazgeçemiyorum tabi sürekli de yemiyorum ama arada yapmak gerekiyor 😂 haftada iki kere hamur işi falan yaparım kızartmayı da bu şekilde Allah’ımın izniyle bi sağlıkla sıhhatle doğursaydım 🤦🏻♀️ 49 ile hamile kaldım şimdi 57 kiloyum 🙅♀️ Benim gibi olanlar ???? 😂🌸🙋♀️❤️
minikoglum Deletedmom431 Aynı ben hamur işi tatlı cips jelibon abur cubur sigara iyi yapmıyoruz da işte bende 34 haftalik 10 kg aldım
SevgibiR Deletedmom431 ben çok tercih etmem evde sağlıklı besleniyorum kendim ama annem yemeğe bı çağırıyor pasta börek hamur işleri 😂 al sana kilo ariyo gel onu yaptım gel bunu yaptım
Deletedmom431 Sudem Sen napmışsın öyle 😂 çikolata cips ooohh valla bende yiyorum ne yalan söyleyim 😂😂😂 yaşasın abur cubur😂😂
busraemrah 54 kilo ile hamile suan 24 haftalik ve tam tamina 10 kilo daha aldim tabiki 3 hafta once falan tartildim belkide daha coktur 😏😥
Deletedmom431 busraemrah şekerin çıkmazsa bebekte sağlıklıysa üzülme canım sadece biz değiliz 30 kilo alıp sağlıklı doğuranlar var 😍🌸😂
Ezgim 110kilo ile gebe kalıp 110.7 ile doğurdum ilk 3 ayda 5 kilo vermiştim ve herşeyi yedim abur cubur kızarma hamur işi yemek ekmek 😂😂 bebeğimde sağlıkla doğdu bir problem yoktu 3770🤗🤗
Deletedmom431 SevgibiR genelde bende dışarda yemem canım evde kendim yaparım inşallah Doğumdan sonra koladan başlıcam çiğ köfteler hamburgerler cipsler kamyon kamyon yicem😂😂 eşim fazla almıyor çünkü 🤦🏻♀️😂