Kızlar 31+3 haftalığım çevremden aldığım önerilere göre doğurmadan göğüs bakımı yapacam bunun için lansinoh ve gümüş kapak aldım ama ne zaman kullanmaya başlamalıyım eğer son haftalara çok bırakırsam uyarma olup erken doğuma sebep olur mu hamileyken kullananlar tecrübesi olanlar yazarlarsa çok sevinirim