Merhaba ilk çocuğunuz mu? Öncelikle panik yapmayın ve bundan sonraki süreçte bebeğinizin her hareketini incelemeye devam edin normalde 18 ve 24 ay bir gerileme döneminden sonra koyulan hatta bu aylarda tam tanı koyulmayan bi sendromdan bahsediyoruz genelde doktorlar 2,5 3 yaş gibi kesin tanıyı koyabiliyor tablet televizyon kesinlikle izletmeyin hatta ev siz bile tv izlemeyin bu tanıyı en iyi bulunduğunuz şehirde cocuk psikiyatrisi gözlemleyerek koyabilir, bu aylarda size farklı gelen şeyler için kimseyi dinlemeden en kısa zamanda destek almanızı öneririm çünkü unutmayın anneler hisseder ve çocuğunuzu em iyi siz gözlemlersiniz ❤️