Kızlar 34. Haftadayım ama bebek 2 hafta önden gidiyor hem kilosu hem karnı hem başı doktorum sağlık sorunu yok dedi. Doğum ne zaman olur dediğim zaman 3-4 haftaya kendi sancıların başlar diye düşünüyorum o zaman normal olabilir başlamazsa kilosu fazla olduğu için mecbur sezeryan olur riske atmam dedi. Sizce 3-4 haftaya doğrur muyum?