maviipapatya Hanımlar soru biraz saçma farkındayım ama ben doğum yaptığım günü 1. Gün olarak mı almalıyım yoksa ertesi gün 24 saat dolduğu için 1. Günü o gün olarak mı saymalıyım. Ne zaman abdest alacağımı hesaplamaya çalışıyorum 😂
snowglobe maviipapatya Kız Allah seni belki kanaman devam edecek yada erken bitecek ona göre hareket et 😁
_almirasmom maviipapatya dogurdunuz gun sayıyorsunuz lohusalıgı .. 29. Gun lekenmem komple durmustu dusta aldım abdestte aldım ılla 40. Gune kadar beklemenjn anlamı yok kanama komple nezaman kesılırse abdest alıyorsunuz ha 40. Gun oldu hala gelıyorsa abdest alıyorsunuz ve namaz kılıyorsanız da her namaz vaktı abdestınızı tazelıyorsunuz kılıyorsunuz namaz o özüre giriyo
Hilal2901 maviipapatya dogum yaptıgından 24 saat sonra 1. Günün olur 😂 regl olurken de öyle sayıyoruz ya kız zaten
maviipapatya snowglobe snsjsjajdj kanama devam etse de 40’ı geçince yine abdest almak gerekmiyor mu sanki öyle okumuştum ama 😅
_yeni1tazeanne_ maviipapatya üç günden az 10 günden fazla olunca almak gerekiyor bu lohusalık içinde geçerli diye biliyorum bende 🙄
maviipapatya Hilal2901 evet ama ramazanda adet olunca kazasını tutmak adına olduğumuz günü de sayıyoruz ya, o kafada sordum 😅
Nazo_avlu maviipapatya hem hesapladıgın gune gore abdest al hemde ertesı gunu al kafanda soru ısaretı kalmaz 😂