incim2306 benim hastaneden çıkmadan doktor gelip süt vaemı diye kontrol etti dedi ki resmen koparmış uçları ağlayarak emzirirsin bir süre ama sakın bırakma emzirmeyi 😊
evde 1 kere tahinin üzerine çıkan yağı sürdüm bir daha bişey sürmedim, yaraları yumuşattı acıyı geçirdi.