Hayirli bayramlar kızlar 🥰❤️ 16+2yiz son 4 5 gündür falan böyle göz seğirmesi gibi segirmeler oluyo belki bağırsak hareketleri bilmiyorum ama bağırsak hareketi sesli oluyo böyle gurk gurk diye 🤣 bu normal sessiz göz seğirmesi gibi 🤷♀️ bide 2 3 gündür genelde akşama doğru iyice sertleşiyo karnım böyle Bi tarafi agriyo gibi ağrıda değil tuhaf bi his böyle elimizle elleyince de orda bi sertlik olduğu belli oluyo eşim e falan gösterdim yeğenime evet diyolar diğer taraftan daha sert sonra 2 3 dk falan geçince kayboluyo🤷♀️ dünde sol bobregimin orasi sürekli pit pit pit ritmik şekilde attı 🤷♀️ hatta gece falan uyutmadi ama elle hissedilmiyo o kadar içten 🤣 acaba organlar sıkışıyor ondan mı ay uzun oldu ama internet işte bazı yerlerde kötü şeyler yaziyo insanin aklında soru işareti kaliyo cevaplarsanız çok sevinirim 🥰