Uykusuzluk ile başladık. Şimdi annemlere kahvaltıya gidiyoruz. İyi hoş canım ailem de esnemekten ağlıyorum 😂 Bayram namazına müteakip kahvaltı yapmak zorunda mıydık diye bir sorguluyorum 😂 neyse hepimizin bayramı mübarek olsun canım annelerim ve anne olmak isteyenlerim 💜