Eceliza3434 Bu ödenekler çok karışık Süt parası 857₺ Geçici iş görmezlik ödeneği taksit taksit yatıyor? Galiba Başka neler var nerelere başvurmak gerekiyor belediyede bi form doldurdum 45 gün sonra git paranı ptt den al dediler msj gelmez kendin takip et dediler ?! Toplamda 4-5 ödenek var diye biliyorum ama varmı bilgisi olan??
Dilan3462 Eceliza3434 hangi belediyeden nasıl bi başvuru yaptınız acaba bilgi verebilir misiniz bizede🙏
Eceliza3434 RES ilk ödeme ptt yatmış artık hesabıma gelmez edevletten bulamadım ama başka ne ödenekler var?
Eceliza3434 RES yok yok bu sene 857₺ o 4 sene önceydi tada belki aile sosyalden alınan yardımsa?… hmm oda olabilir…
yeniannna34 Dilek_04 Bu ıkısı dışında yok diye biliyorum doğum parası çalışan izne çıkan anneler için geçerli oluyor sıgortaya göre
Eceliza3434 Dilan3462 Üsküdar belediyesi yönlendirdi bi form doldurdum 45 gün sonra git ptt al paranı dediler
Dilek_04 yeniannna34 Yok ben bahsettiğim farklı çevremde hayatı boyunca hiç çalışmayan insanların aldığını gördüm yani
Eceliza3434 gizemSA direk belediye ye git bez mezde veriyorlar sosyal hizmetlere bu bebege hediye yani para durumunla ilgisi yok
Eceliza3434 Zeynepacar35 benim dediklerim çalışan anneysen rapor parası alıyorsun raporları hastane ve iş yeri yada mali müşavir giriş yapmalı diğeri doğumdan sonra otom yatıyor hastane sgkngiriş yapmalı özeli kendin yoklamalısın giriş yapmıyorlar