Kızlar iyi bayramlar öncelikle, doktor akıntım çok diye bu fitili yazdı kullandım bir iki saat önce ancak bebeğin hareketleri hiç olmadığı kadar arttı ve tuvalete gidip kurulaninca hafif nokto nokto kan gördüm bu normal mi??? Çok korkuyorum. Duş da temizlik yapmıştım acaba o mu tahriş yaptı bir yerimi kestim fatk etmeden orası mı kanıyor diye baktım ama kesik falan da yok nereden geldi bu kan? Google arattım önerilmez bu fitil diyor doktorlar yazıyor anlamadım kafayı yemek üzereyim nolur bir bakın