O-zge_1234 karpuz bebekten çok anneye kilo aldırıyor ve ödeme de sebep oluyor çok şekerli olduğu için. Ben ilk gebeliğimde çok karpuz yemek gibi bir hata yaptım çok ödemim oldu bu gebeliğimde mümkün olduğunca yemiyorum şekerli şeyler. Canım bişey istedikçe salatalık yiyorum o da iyi geliyor bu gebeliğimde 34+ lardayım daha ödem falan olmadı şükür ve karnım aşırı büyümedi ama bebek haftasıyla uyumlu ilerliyor. Hatta son kontrolümde kilosu biraz önde çıktı. Siz de kendinizi tutmaya çalışın karpuz konusunda.