bsrm etlik şehir hastanesinde doğum yaptım tekli odadaydım fakat tanıdığımız vardı hastanede o aldırdı beni tekli odaya doğuma girene kadar eşimle annem vardı refakatçi olarak eşimle annem kaldı yanımda çok rahattı özel hastanede doğursaydım anca bukadar olurdu