8 aylık bebeğimin gündüz uykusunda sıkıntı yok ama gece uykusu bitirdi beni artık. Devamlı uyanıyor. Akşam 9dan beri belki 100.kez emziriyorum. Emiyor uyuyor yatağına koyuyorum uyanıyor. 2-3 saat deliksiz uyusam yeter yani o derece yoksa iade edicem ben bu çocuğu olmamış yani 😬 nasıl uyuyacak bu çocuk Bi akıl verin yaa yıldım vallaaaa