Arkadaşımla 1 hafta aralıklıyız ona ebesi kaşık biberon getir demiş benim ebem de biberon emzik hiçbir şey getirme istemiyoruz çok beslenmesi gerekirse şırınga ile besleriz biz bebeği dedi her hastanede farklı oluyor canım imkan varsa doğum yapacağın hastanedeki ebelerle görüş