elifozkann ben 35 haftalık oluyorum yarın bikaç gün önce kendim baktırdım tüm vitaminlerime hamileliğin başındaki değer ile aynı çıktı her tahlilde aynı çıkıyor . Takviye almıyorum doktorum da konusunu bile geçirmedi. Öyle süt yoğurt peynir de tüketmem . Kalsiyumdan çok korkuyordum kesin çok düşer diye. Acaba birden mi çekilecek sonrasında , ya da doğumdan sonra mı düşüklük görünecek .