Benimcanimoglum_55 Bişey sorabilir miyim kampanyalı ürünlerde %50 indirimle ürün aldım iki tane diyelim. Birini geri iade etmek istesem , ücret iadem nasıl yapılıyor? Ücreti normal fiyatından mı kesiyorlar yoksa indirimli halinden mi?
Ozgis1s Benimcanimoglum_55 genelde %50 değerindeki indirim iki üründen eşit kesilir. Örneğin 100 tl bi ürün aldığınız 2. Ürün 50 tl toplam 150 ödediniz. Ürünlerin fiyatı 75+75 olarak görünür ve iade ettiğinizde 75 tl iade olur. Ben e bebekte çalışmıyorum ama başka bi perakende şirketinde çalışıyordum orda öyleydi.
Tugcev Benimcanimoglum_55 2. Ürün %50 kampanyasıyla alıyorsanız, kampanyanız iptal olur ve iade etmediğiniz ana ürünün indirimsiz fiyatını ödersiniz. Parekende sektöründe uzun yıllar çalıştım ki mantıken de amaç 2 ürün satmak bu kampanyalarda. Siz iade ettiğinizde kampanya hakkınızdan vazgeçmiş oluyorsunuz
Benimcanimoglum_55 myavocado mesela iki tane aynı ürün aldım birine indirim uyguladı indirimliyi kendim alıp diğerini iade etsem kabul ederler mi
myavocado Benimcanimoglum_55 hayır etmezler, çünkü birini iade ettiginizde bir alana ikinci %50 indirimi olayiniz da doğal olarak bozulmuş olacak o indirimden yararlanamazsiniz diye düşünüyorum, e bebek de öyledir yani yine tüm magazalar öyle. Yoksa zaten indirim döneminde herkes on ürün alıp daha sonra indirimsiz olan besini iade etse öyle bir şey olabilir mi
huzunluponcik Benimcanimoglum_55 kabul edileceğini sanmıyorum bu indirimin amacı zaten ürünlerin tükenmesi bu yüzden 2 tane aldiyorlar