Ayliz010 2 bucuk yasnda kizim var hayla emiyor biraktir diyo doktorlarim ama birakmiyo 4 gun emmedi dedm tamam.oldu 4 duncu gunun gecesi susmado napsam yardmcim yok hamileym 26 haftadaym agridan duramoyorum nasl biraktiricam blmiyorum bide keyfine emiyor yani off 😒😒😒
Zumrut___ Ayliz010 şimdiye bırakması gerekmiyor mu hamileliğiniz baya ilerlemiş. Gögüsüm pis olmuş diyin. Gösgüs ucunuza salça sürün ne bilim ekşi sürün . Tiksineceği bişey sürün öyle emzirin. Göğüsüm pis olmuş artık kızım falan deyin. Böyle denerseniz bırakır belki. Kuzenim salça sürüp bıraktırmıştı
_Mother_ Ayliz010 benim kızımda ne yaptıysam ne sürdüysem fayda etmedi 2 yaş 7 aya kadar emdi en son sbair taşı aldım ağzını sürmedi ağlamalı zırlamalı geçti ama bu süreçte bende çok sabırlı davrandım asla vermedim zaten o taşın tadı nedeniyle kendisi de içmek istemiyordu ama hem hamilelik hem emzirme nasıl sabrın geldi keşke sütten kesip hamile kalsaydın daha sağlıklı olurdu
myavocado Ayliz010 uzmanların videoları var, anlatan nasıl memeden kesileceğini. İzleyin o yöntemleri deneyin, olmazsa bir uzmandan destek alın. Lütfen salça sürme, acı sürme gibi ilkel şeyleri yapmayın hiç doğru değil, travma yaratırsınız çocukta.
Ayliz010 Zumrut___ ilk kizimda 4 yasnda birakti aci sürdum son raddeydi artk ama neler yaptm aci da surdm boyadm karaladm kaniyo gibi yaptm iyilesnce ver diyo veya yika bakaym diyo okdr akilli ki 😅 nazar degicek ya birakmiyo anliyo
Zumrut___ Ayliz010 :))) bilmiyorum ki napılıe başka. Evet şimdiki çocuklar maşallah senden benden akıllılar :))
Giiizem Dirayetli olman lazım aglasada vermemn lazım ki bıraksın yoksa bırakmaz zaten 4 yaşında sütten kesiyosan çocuk akıllı olur hersyn farkındadr 2 bucuk yasındakide emzirme artık bi yararı yoktur onada
nurdangg Benim yengem de ilk bebeği emzirirken ikinciye hamile kalmıştı bebek istediği ve süt geldiği sürece emzirdi doktoru da destekledi hiç zorlamadı doğuma yakın son haftalarda artık emmek istememeye başladı oğlu kendiliğinden bıraktı sütün tadı değişiyor sanırım sizde de öyle olabilir eğer sağlığınız ve hamileliğiniz açısından bi engel yoksa kendiliğinden bırakmasını bekleyebilirsiniz
RavenV Ay Allahım ne biçim öneriler sunmuşsunuz. Gerçekten çok yazık. Annem bana aynı şeyi yapmış memesine saç koymuş. Benim şu an bu yüzden kıl fobim var. Görmeye dayanamıyorum yer banyo vs temizleyemiyorum. Taraktaki kendi saçlarıma bile bakamıyorum. Evlenene kadar annem evlenince eşim yardımcı olmaya başladı. Gerçekten uzmana danışmak yerine hala bu zamanda çocuklarınıza saçma sapan davranıp travma oluşturmanın manası nedir ? Hadi zamanında cahillik varmış. Şimdi bilgi her yerde. Yani ağzım açık okudum yorumları.
Ayliz010 RavenV cözum deil zaten onlar doktor takipliyiz kasilmalarm var birakmam lazm su saat oldu uyyyamadm agridan doktorum brktir diyoda kwske cozumde soylese
Mzzz Benim doktorum erken doğumu tetikler dedi 5. Aya kadar süre vermisti kimi doktorlarda dogurana kadar emdirebilirsiniz diyorlar