baby58 38 haftalık gebeyim 24 Haziran da doğum yapacağım sezeryan nasipse tüy dökücü kullanan.varmi ? Ben napicam nasıl yapicam bilemedim kullansam bebeğe geçer mi ? Zararı olurmu
myavocado baby58 zararlı, hamilelikte kullanilmiyor, normalde bile zararlı zaten çok ağır kimyasal bir ürün.