Nes7616 elifs21 benimde tam 5 aylık başlamıştı ilkinde hep geliypdu, 2. Şuan 5.5 aylık yine başladı gelmeye
Babymom07 buseyusuf27 gelmemesi de normal mi peki 🤷🏻♀️ 29. Haftadayım da böyle bir şeyle karşılaşmadım
Mhtpdrmz06 Babymom07 normal canım ilk gebeliğim de hiç gelmedi benim şuan gelenleri okuyunca şaşırdım hatta
RavenV Babymom07 Gelmemesi de normal ve asla doğumdan sonraki süt miktarı ile alakası yok. Ablam gebeyken gelmedi ama doğumdan sonra sütü boldu benim şu an geliyor mesela.
buseyusuf27 Babymom07 normal bnmde 29da yoktu 30dan sonra glmeye basladı zaten ucunu sıkınca glyo kendı aktıgı henuz olmadı sukur akmasnda 🤭
Ecekazan11 elifs21 gayet normal hormonların yüzünden geliyor bir göğüs pedi koyabilirsiniz ama sakın sikmayin baskıda yapmayın o süt çok önemli
esdemiralay elifs21 Ben de 25 haftalık hamileyim benim de aynı böyle koyu sarı renkte bir yapışkan bir şey geliyor
mommys1 elifs21 hamileliğimin başından beridir geliyordu benim doktorlar muayne etti kist gibi vs bişi var mı diye yokmuş hormonlardan dolayıymış doğum doktorumda bebişin aç kalmayacak dedi doğımdan sonra hemen geldi sütüm sadece sıkma göğüslerini
seyma2609 Normal canım benim de oldu sıkı sütyen giy dedi doktorum. Göğüs ucu uyarılmasın tişörte vs temas edip
Gizem9688 27 de gelmeye basladi. Rengini bilmiyorum ama tişörte bulasiyo bazen. 29 olduk 1 2 kere falan geldi. Surekli gelmiyo
melekmi22 elifs21 15. Haftamdan itibaren renk renk sütüm geliyor müdahale edilmediği sürece normal iki farklı doktor ve hastaneye gittim ikisi de aynı şeyi söyledi dokunma sıkma uyarı verme normal olur böyle dediler
Ofelya_1 elifs21 kaçıncı haftadasin meme ucunu sıkmak rahim kasılmalarına sebep olabiliyor çok elleme sadece bezle hafif sil doğumu tetiklemesin