aslan1905_ Kızlar süt sağma hakkında ne düşünüyorsunuz. Çok araştırdım ama hala kafamda soru İşaretleri çok. Bebeğimi emzirip hem süt sağarsam o sütü ne ara vereceğim belli süresi var biliyorsunuz ki. İkisini nasıl yürütebilirim. Umarım anlatabilmişimdir😅
gulsenmstf aslan1905_ hangisi kolayına gelirse gece ya da gündüz ver sagdiklarini . Veya çocuğunu bırak kocana çık gez dolaş 🤣 sütleri vermiş olur
Zumrut___ aslan1905_ çalışmıyorsan direk emzirmen en güzeli bence. Bebeklerin o temasa ihtiyacı var diye düşünüyorum. İlerleyen zamanlarda 3 aydan falan sonra gerek duyarsan alırsın bence şimdi alma derim. Ben alıştım ama normal süt pompası almışrım onuda doğumdan sonra sütüm gelmedi iki üç gün. O sürede sütümün gelmesini sağlasın diye almıştım. Sütüm hemen gelmezse pompa alabilirsin ama sağma makinasını gereksiz buluyorum. Eğer evdeysen tabi çalışmıyorsan
Miniktosbaa aslan1905_ hiç kullanılmadı sıfır ürün süt sağma makinesi satıyorum ilgilenirseniz yardımcı olurum
amayinedeiyiilerledim aslan1905_ ben bir yere giderken yanıma almak için sağıyorum. Birde ilk başta bebeğim memeyi tutamadı sağıp kaşıkla verdik. Çalışmıyorum ama iyiki almışım diyorum.