Ilaha00 Hamileliğimin ilk ayındayım karnımda bazen rahatsızedici şişkinlik oluyo.Daha doktora gidemedim,böyle birşey yaşayan oldumu?normalmi?
bahardaa Ilaha00 tam iki ay sürdü hem de her akşam çok zordu kabızlık da vardı doktor kabızlık ilaçları verdi , yediğime dikkat ettim , sofa içtim vs etki etmedi maalesef iki ay sonra kendi geçti 2. Trimestera girmemle beraber
Ilaha00 numix evet kabızlık var,daha 10 gün olmadı hamileliğimi öğreneli 7-8 aylık hissediyorum bazen şişlikten dolayı
Ilaha00 bahardaa bende de aynıı kabızlık ve şişkinlik😭Bazen karnım patlayacak gibi oluyor🤦🏻♀️Umarım bende de geçer🥺