denizleo09
Öncelikle doktorum ilk 5 hafta çok önemli sigaraya dikkat et hatta bırak dedi tabiki bırakamadım daha çok içtim derken kuzenim doğum yaptı ve o 9 ay sigara içti doktor plesentayi gösterdi sigara içen anne içmeyen anne diye eve geldim 1 tane yaktım yarım söndürdüm 6,7haftaliken bıraktım şuan 5 aylık olduk sonra kokusundan tiksindim eşim içiyor o kadar ağır geliyor ki kokusu dedim bende mi içince insanlara karşı böyle kokuyordm demek içsem bebeğime de sinecek bu koku dedim ara ara aklıma geliyor ama elimi bile sürmüyorum sadece 3 Gün zorlandım bebeğim için diye düşündüm ve geçti gitti kararlı olun bebeğinizi düşünün inanın oluyor günde 2 paket içen biri olarak söylüyorum bebeğinizi düşünün o an bırakıyorsunuz