Sabah ilk idrarla yaptım çizgi flaşla anca aşırı silik gözüküyordu atmamıştım testi öğlende yemek yedim bişeyler içtim erken gebelik yaptım tek çizgi çıktı eve geldim sabah yaptığım kaset teste baktım bunşekilde duruyor ne demeliyim buna şimdi ilk idrar olduğu için olabilir mi adetime 4 gün var 