Kızlar daha önce de konu açmıştım 3-4 haftadır geçmeyen yeşil akıntım var ve doktorum 2 hafta önce donaxly fitil verdi içerisinde 6 tane vardı kullandım geçen hafta bitmiş oldu.
Akıntım geçmeyince bugün de acile gittim en azından idrar kültürü veririm diye fakat doktor test yapmadan tekrardan donaxly fitili verdi. Geçmezse bayramdan sonra gel kültür alalım dedi.
Sorum şu; 1 hafta önce kullanmıştım fitili. Tekrardan aynısını yazmış, yine kullanmam da sakınca olur mu?