AdenLina99 Kızlar hayırlı geceler bir kızım var bugün ay başında adet oluyordum bugün test yazdım çift çizgi çıktı ve hemen peşine kanamam oldu kanammı adetmi anlamadım tuvalete girdim çıktım sildim peçetede kan vardı ?
Hcygllllll AdenLina99 yerleşme kanaması olabilir kan verin bence ya da kadın doğum acile gidin net öğrenirsiniz
Eylullxx AdenLina99 testler yanlis cikabiliyor tabiki hem tahlilde cikarsa kanamayada hemen müdahale edilir acile gitmelisiniz bence