Dilekveuzum Merhabalar, Haftamdayım çok afedersiniz akıntım çok oluyor ve son günlerde tam ortası acayip kaşınıyor. Doktora 10 gün önce gittik 20 gün sonra diğer kontrolüm, eczaneyede sormaya utanıyorum. Bu durumda olan var mı, nasıl geçer krem vs öneri rica ediyorum.
Elsa57- Dilekveuzum merhaba canım bende yaşadım aynı sorunu doktoruma aynı nu şekilde anlattım winactive yıkama jelini ve travocort kremi kullandım 1 hafta olmadan geçti aşırı rahatladım deneyebilirsin sende 🩵
Mercimekannesi45 Dilekveuzum canim kremi kadın doğum doktorundan başka kimse yazamıyor bence sen doktora git daha da ilerlemesin sonra bebeğinde zararı olur
Sadeceanne2 Dilekveuzum kadın doğum acilden bile başvursan yada şahlık ocağından krem yazarlar fitil verirler mantar olmuş olabilir bol bol su iç pamuklu çamaşır kullan sürekli değiştir İki üç dal maydanoz tüket kahvaltılarda. Bol bol yoğurt tüket günde 2-3 kase iyi gelecektir
Dilekveuzum Mercimekannesi45 tatil olduğu için randevu bulamadım, kendi doktorumda tatilde :) gitmeme çok zaman var, sinirlerim bozuldu artık kaşıntıdan, bir krem önerisi geldi yarın eczaneye danışacağım belki alabilirim :)
Dilekveuzum numix öğrendiğim iyi oldu, birisi daha önerdi bu kremi yarın umarım eczaneden direk alabilirim ;)