Merhaba kızlar birkaç gündür beta takibi yapıyorum doktor kontrolu altinda 43 le öğrendim iki gün sonra 122 birkaç gün sonrası 1441 jki gün sonrası iste 2250 doktor dış gebelik dedi daha sonra muayene etti kese göründü ama yine dış gebelik dedi hiç agrim kanamam yok sonra devlet Hastanesi’ne gittim anlattım onlar da dış gebelikte kese oluşmaz dedi Çarşamba günü gel bakalım dedi sizce normal gebelik midir başına böyle bir durum gelen var mi moralim cok bozuk ne düşüneceğimi bilmiyorum😔