Beybyi sağlık ocağında buna pek önem vermezler canım o genel anlamda kan tahlili sonuçlarına yönelmiş senin çünkü kadın doğum uzmanı değil genel olarak kadın doğumdan geldiğinizi ve ücretsiz kan tahlili yaptırmak istediğinizide düşünmüş olabilir ama çocuk düşünüyorsanız sadce kan tahlili değilde bi kadın doğum uzmanınada görünseniz iyi olur bir sorun varsa en azından ilk o sorunu çözerler ama sen bilirsin ben gittim ve yumurtalıklarıma altta üstten tıkanıklık var mı yafa kist yada başka engel olan bsey baktılar yoktu çok şükür bana Folidoce die folik asit verdi 3 ay kullan dedi kullandım 3 ay sonra hamile kaldım en az 3 ay önce başlanmalı folik aside kadın doğuma gözük bence canım ama sen bilirsin genede 🤷🏻♀️🤗