Eliff_gny Ececikko rahim büyüdükçe oluyor galiba bende 27.haftaligim bugün hep dinlenmeme rağmen sağ kasıgmda agri batma var
Hatice4200 Ececikko ay yanlış değilmişim ağrı var birde belim ağrıyor ayaklarımın altında acıma hissi gibi bir şey var zamanla ağırlaşıyoruz sanırım
Mercimekannesi45 Ececikko bende 25 haftagim ayakta çok fazla duramıyorum belim ağrıyor çok bazen kasıklarımda bir ağırlık oluyor yatıyorum hemen geçiyor
nur_n Eliff_gny aynı haftadayız benim de sağ kasığımda oldu bugün ve nerdeyse gün boyu dinleniyorum ona rağmen sanırım rahim büyüyor dediğiniz gibi
Ececikko Eliff_gny Biraz ayakta dursam hemen iğneler batıyor ağrı oluyor benim de 😔 Panik oldum ama herhalde büyüdüğü için oluyorr
Acklmn Ağrı gibi değil de daha çok gerilme hissiyatı var ayakta kaldığım zaman daha çok oluyor hemen yatma ihtiyacı duyuyorum zaten bebek uyarıyor artık yat dinlen çok ayakta kaldın diye😁🤷♀️galiba normal korkmayın bende kontrole gittiğim zaman soracağım
Ceydanatishka Acklmn canım sordunmu doktora ben bugün avmde yürüyim geziyim dedim 3 saatin sonunda eve kendimi zor attım oysaki hiç zorlanmadan yavas yavas yürüyordum ayakta kalınca sancılanıyorum