Mefi34 35+2den selamlar bebeğin tüm ihtiyaçlarını aldık sadece bebişimi bekliyorum bayram sonrası hastane çantamızıda hazırlıcam bitecek sadece sağlıkla gelmesini beklicez sizde durumlar nasıl…😄💣