Elifecrin Kizlar merhaba. Ben 5+3 teyim ama hafiften çok az ama sarımsı bir akıntı oluyor ama çok değil peceteyle silince geliyor bir de göğüs ağrım falan azaldı bir anormallik olabilir mi yoksa normal mi acaba bunlar
yorgun21 Elifecrin çok normal canım ağırın akıntıyı bilmiyorum bende 5. Haftadayım bel ağrısı çok oluyor bende
Elifecrin yorgun21 yaa inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi 😍 peki göğüs ağrın senin de öyle mi bazen çok ağrıyor bazen hiç agrimiyor özellikle uykudan uyanınca çok ağrıyor