Tubaagbut
İki üç haftadır çok kötü kaşınıyorum geceleri hiç uyuyamıyorum vücudum kanadı kasinmaktan yara bere içinde ayaklarım ellerim kaşıdikca kaşıdığım yerler sinek ısırığı gibi kabarıyo kasinmaktan kendimi parcaliyorum iki gündür gripte oldum nefes alamıyorum, hamileyken grip nasıl geçerr doktora gitsem ilaç yazar mı hamileyken böyle kaşıntısı olanlar oldu mu kontrolüm Perşembe günü daha Perşembe günü gidecem doktora ?