Semakeles61 Düşük yaptıktan sonra içerde parça kalıp kürtajı kabul etmeyen var mı acaba kendiliğinden düştü mü rahim duvarım kalın denildi kürtaj önerildi ama kabul etmedim rahmim zaten hasarlı diye bana bir fikir verecek başına gelen var mı
Eylul11 Semakeles61 Düşük yaptıysanız ve içeride parça kaldıysa kendiliğinden düşmesini beklemek biraz riskli değil mi ? Bende düşük yaptım ve yaklaşık 5 aylıktı bebeğim içimde parça kalmış ve kürtaj olmak zorunda kaldım
Cimenn1223 Semakeles61 vücut kalan parçayi atmazsa tehlileli oluyor kürtaj zorunlu oluyor kürtajda rahim duvarı inceltiliyor benimde bir kürtajm var kürtajdan sonra çabuk hamile kalındığı söyleniyor kürtajn 5.ayinda hamile kaldm sağlığınız icin olsaniz iyi olur
Semakeles61 Eylul11 benimki 6 haftalıktı tüp bebekti normalde rahim duvarım ince diyordu hep doktor sürekli iğne ilaç kullanıyordum kalınlaşması için acaba ilaçların etkisimi daha incelmedi bilmiyorum rahmim normalde de bebekleri tutmuyor düşük yapıyorum devamlı kürtajda olursam hepten hasar görecek diye istemedim
Donee33 Eylul11 bende 14.ünde kürtaj olmak zorunda kaldım 5 aylıktı bebeğim sizin gibi içimde parça kalmış ve tekrar operasyon geçirmek zorunda kaldım
Eylul11 Semakeles61 Bir zararı olur mu sizin durumunuzda ki birine bilmiyorum . Doktorunuza sordunuz mu ?
Asya-asel Kanama durmaz devam eder ve risk var yani enfeksiyon vs 10 dakika sürüyor zaten bence tehlikeye atılmamali
Bir_nazenin01 Canım tehlikeli bir durum rahimde yapışıklık yapar tüplerde sıvı birikmesi yapabilir kanama yapabilir rahim hasarlı diyorsun ama eğer olmazsan daha da hasar alırsın Allah korusun