Tutaste_ Kızlar ben 22. Haftama giriyorum Bi haftadır ishalim var affedersiniz sıkıntı olurumu bu Baska Bi sıkıntım yok 🤦
Bhrdgan Tutaste_ 3 günden fazla sürünce doktora görünmende fayda var cnm bende gecrdim 3 gün sürdü gecti sonra gecmeseydi gidicektim
Bhrdgan Tutaste_ acile gidin zaten nst bakarlar bide yüksek ihtimalle tahlil alırlar enfeksiyon varmı diye suan salgın var belki tahlile bile bakmadan serum takabilirler içeriğini iyice sorun öyle taktırın gecmiş olsun cnm
Tutaste_ Bhrdgan teşekkürler hastane cok uzak bana nasıl yapıcamda bilmiyorum kadın dogum acili yok olanda uzak 🤦arefe bide bugun oy oy valla
Bhrdgan Tutaste_ peki durdurmak için bişeyler yedinizmi leblebi haşlama patates muz daha ne yenir bilmiyorum ama belki gidene kadar rahatlatır sizi
Tutaste_ Bhrdgan kayısı yıtcem bıraz dan Bi garip bişey nasıl anlatsam yediğimle tuvalete cıkgım arasında bayagı fark var kabız gibiyimde ishal gibide 🤦