Kızlar ben şimdi 37 + 4 haftalığım Bayramdan sonra kontrolüm var tam 38+1 oluyorum havalar o kadar sıcak ve o kadar gerçekten yoruldum ki bir an önce doğurmak istiyorum ama aynı zamanda da sezeryan olmak istemiyorum😂 yani Doktor 38 artılarda Normal doğumu başlatamıyor muu😂