Kızlar ilk görüsmeye gittim cuma günü , 1 2 gün icinde regl olucam doktor direk tedaviye başlayabiliriz dedi kan tahlili istedi yumurta toplama işlemine kadar yetişmesi lazım dedi ben bayram bitişine devlet hastanesinden randevu alabildim sizce yetişir mi , 1 ay beklersem temmuzda zam gelebileceğini söylediler bende beklemek istemiyorum sizce yetişir mi tahliller