Hicranatov Kızlar kış ayı olduğu için malum çok soguk dışarda yürüyüş yapmak zor oluyor. Evde koşu bandında düşük modda yürüyüş yapmak zararlı olurmu acaba aranızda yapan var mı ? 8+3 haftalık hamileyim
Nursen21 Hicranatov Canım daha çok yenisin ne gerek var şimdilerde bol bol dinlenmen gerek 4-5 Aydan sonrA yürümen iyi oda zaten artık yaza denk geliyor rahatça yürürsün tatlım
dmngrkm Hicranatov bana 12. Haftadan sonra izin vermişti doktorum o da 15 dk yürüyüp biraz dinlenmek şartıyla. Düşük tehlikem falan olmamasına rağmen böyleydi. Bence de sizin için biraz erken
Yogurtlupilav Hicranatov riskin yoksa neden zararlı olsun ki? Doktoruna danış tabi ama hareketsizliğin daha büyük problem olabileceğini düşünüyorum..
Mervedrn Doktorunuza sordunuz mu acaba,doktorum 12. Haftaya kadar tempolu yürüyüşü yasaklamıştı bana ilk haftalar kanama riski öngörülemediği için