Kevserergullll Hanımlar havaların sıcak olmasının etkiside var tabiki ama 37 haftalık olduk karnımın çatlaklarının kaşıntısindan kafayı yiycem artık yol yol resmen o kadar kaşınıyor ki yara ettim başına gelen oldumu nasıl kesicek bu kaşıntıyı
myavocado Kevserergullll bol bol nemlendirseniz belki iyi gelir, gerilip kuruduğu için o kadar kaşınıyordur. Hindistan cevizi yağı ile nemlendirin belki iyi gelir
Cimenn1223 Kevserergullll süreklo yagla nemlendir kaşıdıkça çatlagın artar kaşımamaya çalş zeytin yagı sür
Ezopi Kevserergullll Bende de aynı problem var doktorum bepanthol sensiderma verdi kaşıntı giderici onu sürünce 1 saat rahatım tavsiye ederim yani kullan
Semaa00nur Kevserergullll bunun tek çözümü ılık duş üzerine nemlendirmek krem ve yağlar kullanabilirsin tüylenme olmasın diyorsan eğer en güzeli tatlı badem yağı hamielleik başından belli kullanıyorum 32. Haftadaym tuylenme yaşamadim daha hiç kaşıntı olmadı henüz