Kayramelisa97 2 nci gebeliğim Başım çok ağrıyor bu yaşıma kadar hiç ağrımadı neden olur acaba Tansiyon normali 11 benm 12 olsa bile ağır geliyor bana 😓😓😓😓benim gibi olan varmı naptnz
Rkadi Kayramelisa97 geçmiş olsun benimde 3.ayımda çok baş ağrım olmuştu. Ağrı kesici fayda etmiyordu. Doktor magnezyum verdi. Direkt kesti ağrıyı. Magni4 kullandım ben
lalhiguk Kayramelisa97 ayy bende o haftalarımda çok fazla baş ağrısı çektiiiim parol alıyordum günde 2 tane en az
Fatos_kaya1 Bendede cok şiddetli baş ağrısı var iki gündür sebebini bilen varsa aydınlatsın bizi diyelim😄
H4assask Fatos_kaya1 benim oldu beraberinde görme sorunu yaşayınca emar çektirdim beyin damar daralması olmuş
Fatma-ylmz Ezgigznn_88 benim de aynı böyleydi bir ürün keşfettim normal de parol içiyordum ona bile artık gerek duymuyorum ve benim baş ağrım günlerce sürüyor du
-incila- Kayramelisa97 düşük tansiyonlusunuz demekki. Benimde 10-6 11-7 arası tansiyonum hep 12-8de baş ağırısı mide bulantısı ile acillik oluyorum. Bol su içip sık idrara çıkınca düşüyor tansiyon